ליווי בתהליכי ריפוי‎

אין ספק שמעבר לקשיים פיזיים שמחלה מביאה איתה, מתלווים אליה גם לא מעט התמודדויות, מול המשפחה, הרופאים ובעיקר עם התחושות והרגשות שהמצב מביא איתו, ולפעמים כל מה שצריך זה רק אוזן קשבת ומקום לפרוק את כל מה שעובר עלינו.

בהתמודדות עם מחלת הסרטן, של האדם עצמו או התמודדות עם סרטן במשפחה, הרבה פעמים עשוים להיתקל בחומות של חוסר הבנה, רחמים וספקנות בנוגע ליכולת החלמה. מה שבטח לא מוסיף למצב שגם ככה דורש תעצומות נפש על בסיס יומיומי.

את המקום השקט הזה וכלים שיעזרו בהתמודדות עם מחלות פיזיות אפשר למצוא בתהליכי NLP ודימיון מודרך. שיטות אלה אינן מתיימרות לרפא או מבטיחות מעשה ניסים אך השילוב ביניהן מאפשר לחזק את הכוחות הפנימיים שיש בכל אחד ואחת, להפחית סימפטומים ולשפר את איכות החיים גם כאשר מתמודדים עם מחלה קשה.

כמו כן, תהליכי ריפוי לעיתים קרובות מביאים איתם שאלות בנוגע לקצב החדש של הגוף, לחלומות, לתחושות ולרגשות חדשים, למערכות היחסים שהשתנו, לתופעות הלוואי שממשיכות ולפחדים שעדיין לא חלפו.

בליווי נתמקד בחיזוק משאבים, תחושת העצמה, התפתחות ומתן כלים לריפוי עצמי, הקשבה לגוף ומציאת מקום שקט שיודע מה הטוב ביותר עבורנו בכל זמן נתון.